Система візуальної ідентифікації ТМ «Sniezka» у 2012 році якісно змінилася, зокрема, оновлено логотип торгової марки.
Розробка логотипу не передбачала докорінних змін у сприйнятті бренду клієнтами, новий знак зберіг усі попередні надбання торгової марки. Модифікований логотип виразніше підкреслює традиційні цінності, які репрезентує ТМ «Sniezka»: висока якість, сучасність, інноваційність та доступність, близькість до клієнтів.
Нове лого зберігає синій фон та білий колір шрифту як найважливіші елементи, взяті з попереднього знака, і є основою візуалізації марки загалом. Новий формат фону покращує читабельність і сприйняття логотипу, а сучасний виразний i незмінний шрифт забезпечує однаковий вигляд знака незалежно від типу носія. Верхні кольорові смуги підкреслюють, що марка презентує готові кольорові фарби різних видів. Новий логотип функціонуватиме як фірмова, так і торгова марка.