Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» — це всеукраїнський відкритий рейтинг споживчих уподобань, які, власне, і визначають найкращі товари й послуги на українському ринку. За підсумками багаторівневих опитувань громадської думки загальнонаціонального масштабу, ТМ Snieźka вчетверте здобула статус «Абсолютного Фаворита Успіху» в категорії «Фарба».
ТМ Śnieżka стала лідером у рейтингу з-поміж 44 учасників конкурсу «Фаворити Успіху» в номінації «Фарба». Дослідження громадських уподобань, визначення якості товарів і послуг експертами в конкретній галузі, а також висловлення думок українських знаменитостей (публічних людей) щодо успішності брендів тривало із січня по грудень 2018 року. Завірили та підтвердили результати конкурсу «Фаворити Успіху» маркетингова дослідницька компанія InMind і Київський міжнародний інститут соціології. У такий спосіб усеукраїнський рейтинг визначив найпопулярніші торгові марки 2018 року.
Організатори конкурсу підкреслюють: «Переможцями рейтингу щорічно стають номінанти, які мали найбільшу довіру та підтримку українців протягом усього року. Рейтинги, отримані за результатами опитувань, відображають реальні споживчі вподобання і показують динаміку змін смаків громадськості».
«Для марки Śnieżka перемога в конкурсі «Фаворити Успіху – 2018» – це потужна мотивація для вдосконалення і розвитку бренду. Фарби ТМ Snieźka завжди вирізняються якістю, інноваційністю і безпечністю. Це ті три основні складові високої оцінки, яку дають споживачі виробам нашої марки. Компанія «Снєжка-Україна» вдячна всім клієнтам за їхню довіру і прихильність. Фахівці підприємства і надалі завзято працюватимуть, виготовляючи сучасні лакофарбові матеріали, яких очікують вимогливі споживачі», – каже генеральний директор ТзОВ «Снєжка-Україна» Марек Павлусь.