3 червня фестиваль «Країна мрій» спільно з фестивалем повітряних куль «Монгольф’єрія» влаштували флешмоб із розпису найбільшого українського рушника у Київському державному інституті декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука. Фарбу для цього кольорового дійства надала компанія «Снєжка-Україна».
Різні цікавинки можна почерпнути з мобільної версії журналу «Dekoratorium», а також ознайомитися з творчістю української дизайнерки Катерини Соколової з Харкова.
14 травня у рамках соціального проекту «Кольоровий світ дитинства» відбулось відкриття оновленого інфекційного відділення дитячої лікарні Рівненської міської ради. Відтепер лікувальний заклад має відремонтоване приміщення одного з відділень, на стінах якого ожили барвисті герої казок, що тішать око маленьким пацієнтам, їхнім батькам та працівникам лікарні.
Черговий номер журналу «Dekoratorium» потішить читачів цікавими матеріалами з оздоблення і декору помешкання, а також ознайомить із сучасними трендами інтер'єрного дизайну сезону «Весна-літо-2015».
Журі конкурсу, до складу якого входить керівництво компанії «Снєжка-Україна», зважаючи на креативність усіх робіт та старання школярів, прийняло рішення віддати перемогу школі, яка отримала найбільшу кількість вподобань на сторінках у соціальних мережах компанії.
Закінчилось голосування на креативну Великодню писанку серед шкіл України!
У період Великодня все довкілля оживає і оновлюється. Природа вбирається у різнобарвні шати. Тож у ці весняні дні працівники Парку культури і відпочинку ім. Б. Хмельницького вирішили оновити зовнішній вигляд атракціонів, по-новому їх оздобити, зокрема додати яскравих мотивів Великодньої тематики
Протягом 1-15 квітня компанія «Снєжка-Україна» проводить конкурс «Креативна Великодня писанка» серед загальоноосвітніх шкіл міст України.
У новому сезоні змінюються тенденції в індустрії моди, з якою перегукується світ інтер'єрного дизайну. Найпростіший спосіб оновити простір нашого помешкання – це перефарбовувати стіни з допомогою готової кольорової фарби Sniezka Nature. А почерпнути натхнення і зануритися у колористику сучасних тенденцій допоможуть «Тренди-2015» зі Sniezka Nature.
Українські споживачі, беручи участь в інтернет-голосуванні публічного опитування конкурсу «Фаворит Успіху-2014», підтвердили свою довіру до ТМ Sniezka, яка присутня на українському ринку ще з 90-х років і чимало років займає лідерські позиції у виробництві лакофарбових матеріалів в Україні.