В Києві під час бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди 2014» відбулося нагородження переможців всеукраїнського конкурсу «Найкраще корпоративне медіа 2013». Корпоративний журнал «У Барвах» компанії «Снєжка- Україна» здобув почесну нагороду «За системну побудову соціально-відповідального бізнесу, збереження та примноження національних та культурних традицій» в номінації «B2P» (Business to Partner).
Барвами можна гратися, поєднуючи їх у довільних комбінаціях, створюючи при цьому інтер’єри різного характеру. Володіючи знаннями про вплив окремих кольорів, ми можемо компонувати елементи таким чином, щоб приміщення допомагало зосередитися, заспокоювало, спонукало до дії або навіювало романтичні думки... Лише від нас залежить, які емоції ми проявляємо завдяки підбору кольорів!
Художнє професійно-технічне училище №14, що у смт. Івано-Франкове, зібрало чималу кількість викладачів профтехосвіти Львівщини на обласний семінар «Удосконалення традиційних технологій в оздобленні та виробництві меблів», який відбувся 19 листопада 2013 року. Також участь у заході взяли учні цього навчального закладу. У рамках семінару викладацько-учнівська аудиторія мала можливість детальніше ознайомитися...
Унікальні храми ХVII століття, оборонні укріплення, будинки, криниці, вітряки – світлини учасників фотоконкурсу від ТМ Vidaron відобразили дерев’яні пам’ятки України у всьому їхньому різноманітті. Автори робіт, які найкраще передали чар і велич дерев’яних споруд, за свої оригінальні ракурси та творчі ідеї отримали подарунки від компанії «Снєжка-Україна».
Масштабний проект «Акційні вироби купуй – в Емірати мандруй!» від компанії «Снєжка-Україна», що тривав упродовж 4-х місяців, визначив володарів усіх 604-х призів та вручив їм нагороди. Чотири суперпереможці отримали головні призи: дві поїздки в Об’єднані Арабські Емірати та два сертифікати на оновлення оселі, вартістю по 20 тис. грн.
Відтепер усі підприємства групи Śnieżka в різних країнах світу мають одне інтернет-«обличчя». Сайт є багатомовний і пристосований для компаній групи Śnieżka тих країн, в яких вони функціонують. В Україні групу Śnieżka впродовж 14 років представляє ТзОВ «Снєжка-Україна». Новий сучасний дизайн інтернет-сторінки відповідає загальній системі візуальної ідентифікації марки Śnieżka.
З 4 по 13 жовтня всі зацікавлені львів’яни мають змогу ознайомитися з добіркою фільмів найкращих польських режисерів сучасності, відвідуючи кінопокази «Під Високим Замком». Партнером проекту стала українсько-польська компанія «Снєжка-Україна», яка активно підтримує соціокультурні ініціативи та поширює ідею добросусідства країн.
Вересень 2013 року у древньому Кам’янці-Подільському тривав під знаком «Республіки». Фестиваль вуличного мистецтва вже втретє закликав художників перетворити звичайні міські будинки в арт-об’єкти. Формувати новий творчий образ міста митцям допомогла компанія «Снєжка-Україна».
Розгорнута відеоінструкція від відомої торговельної марки щодо використання готової кольорової фарби Śnieżka Nature доступна на веб-ресурсах. Детальна демонстрація та чіткий опис послідовності робіт допоможуть досягнути найкращого оздоблювального ефекту фарби під час самостійного ремонту приміщення.
Підприємство стало генеральним спонсором визначної події міжнародного масштабу, що проходила у двох містах-побратимах Ярославі і Яворові. Саме з цими історичними місцями пов´язана життєдіяльність польського короля Яна ІІІ Собеського, під проводом якого 12 вересня 1683 року об´єднані війська європейських держав здобули величну перемогу над османською навалою, і захистили золоте яблуко Європи (так у...