Це вже сьома відзнака, якою підприємство удостоєне в категорії «Виробник року лакофарбової продукції», і засвідчує, що вироби ТМ Śnieżka надалі популярні серед українських споживачів. Згідно із маркетинговими дослідженнями, які щорічно проводить компанія TNS Ukraine, а достовірність результатів конкурсу підтверджує міжнародна аудиторська фірма «Deloitte & Touche», 21% покупців в Україні обирають...
Аналогічний проект впродовж 6 років проводиться АТ «Фабрика Фарб і Лаків «Śnieżka» на теренах Польщі, а цьогоріч стартував в Україні, у місті Львові. Основна ідея проекту – сприяння дитячим лікарням у проведенні ремонтних робіт в інтер'єрах та цікавому, яскравому їх оздобленні, а також прагнення підприємства "Снєжка-Україна" додати до інтер'єрів більше кольорів та барв. Адже саме кольори позитивно...
Цьогоріч ТОВ «Снєжка-Україна» вивела на український ринок готову кольорову фарбу Śnieżka Nature, палітра якої охоплює 39 кольорів. Помічником під час вибору улюбленого кольору фарби чи привабливого поєднання гами барв стане ексклюзивний експозитор «АВС кольорів», який дозволяє наочно побачити, як виглядатиме колористична композиція в інтер'єрі після фарбування. Таким спеціальним експертом щодо...
Розпочався захід привітанням генерального директора ТзОВ «Снєжка-Україна» Марека Павлуся із гостями. Під час промови керівник компанії , зокрема зазначив, що ця зустріч є не тільки представленням новинок від ТМ Śnieżka, а це також гарна нагода ближче познайомитись та поспілкуватись із представниками ЗМІ, тим паче, що це перша така «он-лайн» зустріч підприємства «Снєжка-Україна» із журналістами.
Під час семінару присутні ознайомилися із ситуацією на ринку лакофарбових матеріалів та основними тенденціями його розвитку. Також детальніше дізналися про необхідність оновлення візерунка логотипу марки Śnieżka та характеристикою нової колекції готової кольорової фарби «Śniezka Naturе».
Сьогодні, у час передових технологій та шаленої інтеграції спільноти усього світу у віртуальний світ соціальних мереж, компанія «Снєжка-Україна» також долучилась до користувачів соціальних інтернет-ресурсів і створила свій профіль у Фейсбуці. Таким чином, кожен з Вас, шановні покупці, відвідувачі інтернету, матимете нагоду активніше спілкуватися з нашим підприємством, обговорити найрізноманітніші...
Система візуальної ідентифікації ТМ «Sniezka» у 2012 році якісно змінилася, зокрема, оновлено логотип торгової марки.Розробка логотипу не передбачала докорінних змін у сприйнятті бренду клієнтами, новий знак зберіг усі попередні надбання торгової марки. Модифікований логотип виразніше підкреслює традиційні цінності, які репрезентує ТМ «Sniezka»: висока якість, сучасність, інноваційність та доступність,...
Завершальний етап чемпіонату через погодні умови доводилося щоразу відкладати. І ось нарешті природа подарувала любителям футболу чудову погоду. Сонечко щедро розсипало свої золоті промені і ще більше запалювало натхненням до футбольної боротьби. Кожна команда прагнула показати якнайкращі результати. У день фіналу відбулося три матчі, які остаточно визначили переможців турніру з міні-футболу. Після...
Підприємство посприяло у забезпеченні необхідними будівельними матеріалами (шпаклівкою, інтер'єрною фарбою, ґрунтовкою) для облаштування зали. Для компанії «Снєжка-Україна» соціальна відповідальність є важливим напрямком діяльності і вже впродовж багатьох років надає допомогу дошкільним закладам, школам, лікарням. Створення кабінету телемедицини особливо буде корисне та потрібне для покращення лікування...
Шпаклювальні маси "АКРИЛ-ПУТЦ"дозволяють створити швидко і без проблем ідеально гладкі стіни. Це сучасні шпаклівки, за допомогою яких можна створити комфорт в інтер'єрі, а робота з шпаклівками"АКРИЛ-ПУТЦ" це одне задоволення.Дізнатись більше про вироби "АКРИЛ-ПУТЦ" можна на сайті www.acrylputz.com.ua