Рекламна кампанія виробів ТМ Sniezka, ACRYL-PUTZ на інтернет-ресурсах

Кожен із нас не уявляє життя без інтернету, звідки ми черпаємо усю необхідну інформацію, яка стосується новин суспільно-політичного життя, також використовуємо інтернет як джерело знань, окрім того, годинами просиджуємо у пошуковій системі, коли плануємо придбати той чи інший товар. Адже в інтернеті маємо можливість почитати відгуки та анотації тих, покупців, які вже мали нагоду користуватися відповідною продукцією.

реклама снежкаТому у нинішні часи вагомим інструментом для популяризації та просування продукції є інтернет-реклама. Особливо популярною є банерна реклама.Оскільки щодня користувачів інтернету збільшується, тому реклама для підприємств будь-якої форми власності, масштабу є вигідною площадкою для реклами своїх виробів. Компанія «Снєжка-Україна» використовує інтенет-ресурси, соціальні мережі, аби бути ближчими до споживачів, які  є постійно нагадувати про свої бренди.

Цьогоріч з 11 серпня стартувала рекламна кампанія виробів Sniezka Nature  і ACRYL-PUTZ на популярних сайтах, які є партнерами в Україні відомої пошукової системи Google.

банерна реклама снежка

2014 року рекламна кампанія готової кольорової фарби Sniezka побудована на двох основних меседжах: Sniezka Nature – не кольоруєш, а відразу фарбуєш; всі кольори – за однією ціною. Перший підказує споживачеві, що цю фарбу не потрібно тонувати, а гармонійна палітра кольорів виробу дозволяє швидко, легко, без зайвих зусиль і вагань обрати вподобані відтінки, які можна філігранно поєднувати між собою, а також завдяки цій фарбі можна без проблем і клопоту оновити поверхні стін. Другий слоган наголошує на тому, що незалежно від інтенсивності барв, усі – за однією ціною. Таким чином це допомагає покупцям економити і час, і кошти.акрил-путц шпаклівка

Реклама виробів ACRYL-PUTZ базується на гаслі минулорічної телевізійної рекламної кампанії:  «ACRYL-PUTZ – і кожна стіна – це гладка стіна». Обличчям реклами став головний герой минулорічного рекламного ролика – майстер веселої вдачі, який добре знається на шпаклівках. Триватиме рекламна кампанія в інтернеті до 23 листопада.

Інтернет-реклама стає дедалі популярнішою, і наше підприємство як провідний виробник лакофарбової продукції в Україні використовує найсучасніші ресурси і технології для подальшого розвитку.

Галерея:

Оцініть статтю:
Середня оцінка: 0,0 - Кількість голосів: 0
Роздрукувати
Основний
канал
Корпоративний
канал